sobota, 19 maja 2012

Prolog

"Megan Gomez zwykła nastolatka mieszkająca w Warszawie.

Drogi pamiętniku dziś mija dokładnie 10 lat odkąd przeprowadziłam się do Polski. Tęsknię za przyjaciółmi z Anglii choć pewnie ich już nie pamiętam, a oni mnie. Ale tęsknię. Za tydzień wracam do Anglii prawdopodobnie na stałe. Tęsknię za moją Anglią, choć jako ośmioletnia dziewczynka patrzyło się na świat inaczej. Teraz mam 18 lat i ostatni rok liceum skończę w Anglii w szkole do której miałam iść z Cher i Danielle. Niestety będę uczyła się tam tylko rok, ale lepsze to niż nic.
             Megan       "                    


Jeszcze dwa dni, rozdanie świadectw i do Anglii - takie słowa chodziły mi po głowie od samego rana. W końcu  wrócę do domu do przyjaciół. Z dziewczynami straciłam kontakt zaraz po wyjeździe, a z tego co mi wiadomo to Liam i Louis śpiewają w jakimś zespole i trójką innych chłopaków One Direction czy jakoś tak ja nie słucham takiej muzyki ale dzięki mojej siostrze wiem co nieco o nich. Danielle jest z Liamem, Louis z Eleanor Calder nie znam jej ale wygląda na sympatyczną. Cher tak jak chłopcy śpiewa. Też chciał zostać piosenkarką od dziecka mówiłam, że nią zostanę ale wszystko się zmieniło po przeprowadzce.








~~






Więc tak blog został przeniesiony na ten adres z powodu pewnego rodzaju komplikacji z Onetem. Jest tu prolog który dodałam już prawie miesiąc temu :P. Pierwszy rozdział niedługo dodam bo jeszcze dziś :D. Oceniajcie i Komentujcie :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz